O nás

Zdravotnické zařízení MČ Praha 4 provozuje dvě budovy se 7 dětskými skupinami pro celkový počet 140 dětí ve věku od 1 do 3. let.

Provoz všech 7 dětských skupin je spolufinancován z Evropského sociálního fondu v rámci Operačního programu Praha - pól růstu ČR.

DŮLEŽITÉ PROVOZNÍ INFORMACE

Datový zdroj 1
mrak-2
Datový zdroj 1
Datový zdroj 1

Přerušení provozu

 
Prázdninové přerušení provozu

DS Kotorská: 5.8.2019 – 30.8.2019
DS Rabasova: 8.7.2019 – 2.8.2019

Vánoční přerušení provozu

DS Kotorská i DS Rabasova: 23.12.2019 – 1.1.2020

Dny Otevřených Dětských skupin

 

DS Kotorská: úterý 17.9.2019 od 14:30 do 17:00
DS Rabasova: úterý 21.5.2019 od 14:30 do 17:00

Datový zdroj 1

Termín zápisu na školní rok 2019/2020

 

DS Kotorská i DS Rabasova: 1.3.2019 – 28.3.2019

Vyplněnou přihlášku lze podat Hlavní vedoucí DS i mimo termín zápisu a zařadit se mezi náhradníky.
V případě uvolnění místa v DS Vás budeme kontaktovat.

KARIÉRA

Zdravotnické zařízení městské části Praha 4

DĚTSKÉ SKUPINY RABASOVA, Rabasova 1068/12, Praha 4

PŘIJME

ASISTENTKU VYCHOVATELKY
na úklidové práce a pomoc s dětmi

Požadujeme:

  • Akreditovaný kurz chůvy (nabízíme možnost doplnění přímo v našem zařízení) nebo vzdělání ve vybraných profesích z oboru pedagogického, zdravotnického či v sociálních službách
  • Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • Stabilní práci na HPP
  • 5 týdnů dovolené
  • Zaměstnanecké stravování a benefity
  • Školení, semináře a další vzdělávání
  • Příjemný kolektiv

Nástup možný ihned.

V případě zájmu nás kontaktujte nebo zašlete životopis
na e-mail: simona.hanusova@zzpraha4.cz

Simona Hanusová, hlavní vedoucí dětských skupin Rabasova 1068/12, Praha 4
Tel: +420 724 817 619

REFERENCE

  • Děkuji za skvělou práci, kterou odvádíte. Přeji si, aby se dětské skupiny udržely a rozrůstaly i v budoucnu!

 

  • Ráda bych touto cestou vyjádřila, jak jsem šťastná, že můj vnouček do tohoto kolektivu chodí. Vidím tu lásku, pozornost, ochotu a trpělivost, kterou tam dostává. Ještě jsem nic podobného nezažila. A proto bych tetám chtěla moc a moc poděkovat za vše co pro tyto malé děti dělají. Je vidět, že to pro není jen práce, ale že jim dávají i své srdce. Ještě jednou velký dík.

 

  • Cením si toho, že můj syn do dětské skupiny chodí velmi rád, což vypovídá o tom, že tety jsou moc fajn.

 

  • Dle našeho názoru největším oceněním dětské skupiny, vychovatelek a jejich přístupu k dětem je skutečnost, že našemu dítěti se často nechce domů.

 

  • Vážím si především finanční dostupnosti dětské skupiny a velmi kvalitních služeb.

 

  • Děkuji za usměvavé "tety", milý přístup k rodičům i dětem. Zároveň za klíčové považuji zachováni pravidelného režimu, podíl rozvojových aktivit (učeni se básniček, tancováni atd.), čas strávený s dětmi venku v čistém prostředí a interakci s ostatními dětmi.

 

  • Náš syn do dětské skupiny Zdravotnického zařízení chodí již téměř rok a chodí tam rád. Proto jsem chtěla krátce vyjádřit obdiv vašim zaměstnancům. Jejich trpělivost a píle je obdivuhodná! Mají nastavená pravidla denního režimu, která jsou velmi podobná těm, která se snažím dodržovat i doma, a tak se vše krásně doplňuje a utužuje. Když si představím, o kolik nesamostatných dětí musejí každý den pečovat, vysvětlovat, převlékat, krotit a krmit, nechápu, kde každé ráno vezmou úsměv na rtech. O každém dítěti vědí všechno, jeho preference a povahu a s naprostou jistotou s tím umějí pracovat. Od starší dcery mám srovnání i s jiným státním zařízením. Přestože i tady si jejich práce vážím, se Zdravotnickým zařízením MČ Praha 4 se to nedá srovnat. Nevím, na které planetě jste tyto paní vychovatelky našli, ale za mě jsou nedocenitelné a budu na ně vždycky ráda a s úctou vzpomínat!

ETICKÝ KODEX

Etický kodex bude zveřejněn do konce září 2019.

POVINNĚ ZVEŘEJŇOVANÉ INFORMACE

Povinně zveřejňované informace podle zákona č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

1. Název:

Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, příspěvková organizace (dále jen ZZ MČ P4)

2. Důvod a způsob založení:

Příspěvková organizace Zdravotnické zařízení MČ Praha 4 byla zřízena usnesením Obvodního zastupitelstva Prahy 4 č. M/Z/2 ze dne 2.12.1991 a č.7/Z/13 ze dne 19.12.1991, ke dni 1. ledna 1992 jako právní subjekt, který vykonává svou činnost na základě zřizovací listiny a jejich dodatků a v souladu s platnými právními předpisy v objektech:

1) DS Kotorská, Kotorská 1590/40, Praha 4,

2) DS Rabasova, Rabasova 1068/12, Praha 4,

3) Centrum pomoci závislým, Rodvinovská 574/3, Praha 4.

Organizace vykonává svou činnost na základě zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů (dále zákona č. 250/2000 Sb.) a v souladu se zákonem č. 131/2000 Sb. o hl. m. Praze a ostatními právními předpisy. Na tyto služby se vztahuje pověření k poskytování služby obecného hospodářského zájmu. Zřizovací listina je k nahlédnutí na ředitelství v ZZ MČ Praha 4.

Hlavním účelem, k němuž byla příspěvková organizace zřízena, je poskytování a zajištění zdravotnických služeb a zajišťováním sociální péče a pomoci manželství a rodinám při péči o děti.

Předmětem činnosti organizace je:

a) Organizování a poskytování zdravotnických služeb:

    - protialkoholní poradna s psychologickou a psychiatrickou péčí

b) Ošetřovatelská a výchovná činnost pro děti zpravidla do 3 let věku, která spočívá zejména

    - v poskytování komplexní ošetřovatelské péče dětem zpravidla ve věku od 1 do 3 let a ve výchovné činnosti včetně rozumové výchovy, mravní a estetické výchovy a to

      v provozech denních dětských jeslí

    - krátkodobé hlídání dětí dle požadavků rodičů

    - další služby pro rodiny s dětmi v předškolním věku schválené zřizovatelem

c) Poskytování vzdělávacích služeb v oborech souvisejících s činností organizace

3. Organizační struktura ZZ MČ Praha 4 dle jednotlivých středisek:

    • Vedení ZZ MČ Praha 4 – středisko 101
    • Dětská skupina Berušky – středisko 102 01
    • Dětská skupina Sluníčka – středisko 102 02
    • Dětská skupina Krtečci – středisko 102 03
    • Provoz DS Kotorská – středisko 102
    • Dětská skupina Myšky – středisko 103 04
    • Dětská skupina Žabičky – středisko 103 05
    • Dětská skupina Koťátka – středisko 103 06
    • Dětská skupina Štěňátka – středisko 103 07
    • Provoz DS Rabasova – středisko 103
    • Domácí hlídání – středisko 104
    • Centrum pomoci závislým – středisko 105

4. Kontaktní spojení:

    • Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, příspěvková organizace, Kotorská 1590/40, 140 00 Praha 4 - Nusle
    • telefon: +420 296 320 401, +420 296 320 402
    • webové stránky: www.zzpraha4.cz
    • elektronická adresa podatelny: reditelstvi@zzpraha4.cz
    • ID datové schránky: wk4u8gr

5. Příjem žádostí o informaci:

Informací se pro účely tohoto zákona rozumí jakýkoliv obsah nebo jeho část v jakékoliv podobě, zaznamenaný na jakémkoliv nosiči, zejména obsah písemného záznamu na listině, záznamu uloženého v elektronické podobě nebo záznamu zvukového, obrazového nebo audiovizuálního.

V pracovních dnech v době od 7:00 hod. do 15:30 hod., s výjimkou polední přestávky.

6. Platby lze poukázat na bankovní číslo účtu:

1977195379/0800, Česká spořitelna, a. s.,

7. IČ:

448 46 291

8. DIČ:

Neplátci DPH.

9. Žádosti o informace:

Žadatelé (fyzické či právnické osoby) mohou požádat o informaci podle zákona číslo 106/1999 Sb. Žádost o informaci se podává povinnému subjektu, v jehož působnosti je daná informace. V případě, že se žádost dotýká práv třetích osob, budou žádost a základní údaje o žadateli poskytnuty této osobě k možnosti uplatnění jejích práv.

Žádost o informaci se podává ústně písemně či prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací příslušnému povinnému subjektu.

Možné způsoby zaslání žádosti:

- na adresu Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, Kotorská 1590/40, 140 00 Praha 4

- emailem:  reditelstvi@zzpraha4.cz

- do DS: wk4u8gr

K podání žádosti není potřeba doložit žádné doklady.

Ze žádosti musí být zřejmé:

    • komu je určena
    • že se žadatel domáhá poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
    • kdo žádost podává; žadatel uvede jméno, příjmení, datum narození, (název, identifikační číslo), adresu místa trvalého pobytu (adresu sídla) nebo není-li trvale přihlášen k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště; adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa

V případě, že se týká práv třetích osob, budou této osobě poskytnuty základní identifikační údaje žadatele.

         Žádost o poskytnutí informace zde
         Žádost o poskytnutí informace - odvolání zde

10. Příjem žádostí:

osobně v sídle příspěvkové organizace Kotorská 1590/40, Praha 4, písemně na jeho adresu, e-mailem nebo přes datovou schránku.

Lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti o informaci je 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo od doplnění žádosti. Lhůta 15 dnů může být prodloužena nejvýše o 10 dní pouze z následujících důvodů:

    • vyhledání a sběr požadovaných informací v jiných úřadovnách, které jsou oddělené od úřadovny vyřizující žádost,
    • vyhledání a sběr objemného množství oddělených a odlišných informací požadovaných v jedné žádosti,
    • konzultace s jiným povinným subjektem, který má závažný zájem na předmětu žádosti.

O prodloužení lhůty a důvodech prodloužení musí být žadatel informován, a to ještě před uplynutím lhůty k jejímu vyřízení. Žádost o poskytnutí informace, která již byla zveřejněna například na internetu, v informačních brožurách a podobně se zpravidla vyřizuje poskytnutím údajů o zveřejnění, nejpozději do 7 dnů od žádosti o poskytnutí informace. Sdělení žadatele, že trvá na přímém poskytnutí informace, se považuje za nové podání žádosti.

Brání-li vyřízení žádosti nedostatek údajů o žadateli, povinný subjekt vyzve žadatele do 7 kalendářních dnů od jejího podání, aby žádost doplnil. Nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne, kdy mu byla doručena, bude žádost odložena.

Pokud je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, je žadatel ve lhůtě do 7 dnů od podání žádosti vyzván, aby žádost upřesnil. Neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne povinný subjekt o jejím odmítnutí.

V případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti Zdravotnické zařízení MČ Praha 4, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli.

Pokud Zdravotnické zařízení MČ Praha 4 odmítne zcela nebo zčásti poskytnout žadateli jím požadované informace, vydá o tom rozhodnutí ve lhůtě pro vyřízení žádosti.

11. Opravné prostředky:

Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat odvolání (rozklad) do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí, a to k subjektu, který rozhodnutí vydal. Odvolání (rozklad) je spolu se spisovým materiálem předloženo nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.

Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu. Lhůtu nelze prodloužit.
Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě správní žaloby (tuto lze podat do 2 měsíců od doručení rozhodnutí) podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout.

Pokud povinný subjekt poskytne informaci jen částečně, ale o zbývající části nevydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti (tudíž není možné podat odvolání), je možné podat do 30 dnů od uplynutí lhůty stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace podle § 16a zákona č. 106/1999 Sb. Tuto stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to přímo u povinného subjektu, který byl o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. žádán. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán (postup povinného subjektu potvrdí, nebo mu přikáže věc vyřídit nebo věc převezme a sám informaci poskytne nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti). Proti tomuto rozhodnutí se v zásadě nelze odvolat, je však možné jej napadnout, a to do 2 měsíců od doručení správní žalobou.

12. Předpisy

Zákon č. 247/2014 Sb., zákon o poskytování služby péče o dítě v dětské skupině a o změně souvisejících zákonů. Zákon č. 372/2011 Sb., zákon o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), zákon o svobodném přístupu k informacím č. 106/1999 Sb., k nahlédnutí v ZZ MČ Praha 4.

13. Sazebník úhrad za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb. ve směrnici číslo 3/2016.

Podle zákona jsou povinné subjekty oprávněny žádat úhradu nákladů v souvislosti s vyhledáváním a poskytováním informací, jejichž výše nesmí přesáhnout náklady spojené s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli.

Sazebník úhrad zde

14. Výroční zprávy

podle zákona č. 106/1999 Sb. za rok: 2018 o podaných žádosti, odmítnutých žádostí a podání odvolání v odkaze dokumentu. 

15. Seznam oznámení o poskytnutých informacích

podle § 5, odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb. za rok: 2018.